fredag den 9. august 2013

Blåt og hvidt

Så er jeg tilbage igen efter en lang og dejlig sommerferie. Jeg er så priviligeret at arbejde på fuld tid med min allerstørste interesse: Kunst. Derfor har jeg (heldigvis) aldrig helt fri. For mit arbejde er min store passion og min store passion er mit arbejde. Jeg er altid på udkig efter idéer og ting, der inspirerer mig. Enten til mit eget billedarbejde eller til mine kunstprojekter med børn, unge og voksne.

Siden jeg for allerførste gang som 17-årig rejste til Grækenland med rygsæk og farveblyanter, har jeg været fascineret af farverne, lyset og duftene. De små, blåkuplede kirker i de gyldne timianduftende terasselandskaber, de skinnende hvide huse med de blå døre og vinduesskodder i landsbyerne på øerne, omgivet af et væld af blomstrende pink bourgonvilla, og det faktum, at selv træstammerne er kalket hvide... Og sådan var det også i år, da jeg tilbragte sommerferien på den lille Kyklade-ø Sifnos. Se her nogle af de fotos, jeg fik med hjem. Måske kan de også inspirere dig?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar