tirsdag den 28. november 2017

Flere farvestrålende engleikoner


Denne idé er bare et sikkert hit! Uanset om det gælder børn eller voksne - drenge eller piger, går de all in på at male de smukkeste og mest fantasifulde engleikoner. Inspirationen til mønstre, udtryk og farver er hentet hos den amerikanske kunstner Heather Galler.

Du kan se idéen beskrevet trin for trin i mit tidligere blogindlæg her  http://linefroeslev.blogspot.dk/2016/11/mal-et-engleikon.html

Som du måske ved, arbejder jeg som freelance-idéudvikler for AV Form og har her i efteråret også delt engle-ikon-idéen med dem. Se den her i deres novemberkatalog, hvor du også kan se andre af mine billedkunstidéer: http://www.avformshop.dk/kataloger/billedkunst2-2017 

Siden jeg skrev blogindlægget "Mal et engleikon" for et år siden, er der kommet mange flere til. Nogle af dem viser jeg her som inspiration. Børn ned til 7 år har malet dem sammen med deres forældre på Hinnerup Billedskoles weekendkursus, og flere skoleklasser har været i gang. 

God fornøjelse! 






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar