torsdag den 29. november 2012

Juleplattepjat


Altså... Fik jeg lige nævnt min fantastiske kollega i billedskolen? Jeg er faktsik så heldig at have hele to, men hende, som jeg vil fortælle om denne gang hedder Annitta Krogsgaard, og hun får de fedeste idéer. Som nu fx den her: En varm sommerdag kommer hun forbi genbrugsbutikken og falder lige tilfældigvis over op mod 40 juleplatter. Dem køber hun selvfølgelig og gemmer i sit skur i over et år. (Hendes mand har det cirka ligesom min; et lidt anstrengt forhold til de rå mangder af kasser med... guld). Og vupti: Den sidste undervisningsgang inden billedskolens juleferie, hiver hun platterne ud af bagagerummet på sin bil  - og så går det ellers løs med Poschatuscherne og julesangene. Se en håndfuld af de skønne pjatteplatter her. 









... Og pjatteplaterne er selvfølgelig udstillet på det lokale bibliotek indtil børnene får dem tilbage lige en jul.






1 kommentar:

  1. Hej Line.
    Jeg vil nu altså lige understrege, at idéen med platterne er tyvstjålet her i Blogland! Fra www.hverkenfuglellerfisk.dk så vidt jeg husker.... Jeps! Linket kommer her: http://www.hverkenfuglellerfisk.dk/2011/12/11-december/

    Men ja det var da en sand fest med de platter :D :D :D

    SvarSlet