torsdag den 28. november 2013

Englefryd

Jeg bliver aldrig træt af engle. Så mine egne små, hjemmelavede engle får lov til at sidde i mit atelier og følge med året rundt. Og jeg er næsten sikker på, at min fantasi blomstrer lidt mere, når de sidder og kigger med mens jeg arbejder med pensler og farver.
I eftermiddags holdt jeg engleværksted for 21 børn og voksne i Hørning. Se en håndfuld af de skønne engle herunder, og følg linket til et tidligere blogindlæg, hvor jeg trin for trin viser hvordan du selv kan lave de små, bevingede væsener: http://linefroeslev.blogspot.dk/2011/12/lav-en-engel.html .
Hvis du klikker ind her, kan du se endnu flere englebasser: http://linefroeslev.blogspot.dk/2012/12/englebasser-i-trad-og-tape.html

Rigtig god fornøjelse!








 

2 kommentarer:

  1. De er så skønne Line.
    Men hold da op en flot udstilling I også har lavet på vores kulturhus. Meget, meget flot.
    God weekend.
    Knus Maria

    SvarSlet
  2. Tusind tak, Maria :-) Børnene var også svært stolte i onsdags, da vi havde fernisering og det hele blev afsløret for forældre og bedsteforældre. Det har været en dejlig sæson i billedskolen, og vi glæder os allerede til at starte op igen til januar. Det nye tema er "Ord i øjet" - det kommer du til at se mere til her på bloggen :-)

    Knus og god weekend til dig fra Line

    SvarSlet